Návrh strategického rozvoje startupu působícího v oblasti online médií na českém trhu
The Proposal for the Strategic Development of a Startup Operating in the Field of Online Media on the Czech Market
Author
Advisor
Bumberová, VeronikaReferee
Kaňovská, LucieGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá návrhem strategického rozvoje startupu působícího v oblasti online médií na českém trhu. Teoretická část obsahuje literární rešerši v oblasti problematiky strategického řízení, vybraným analýzám vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Analytická část práce se věnuje uplatnění vybraným metodám v kontextu řešení problematiky, identifikování vnějšího a vnitřního prostředí startupu a situačnímu zhodnocení. Výstupy z analytické části práce jsou následně využity ke zpracování vhodného návrhu strategie, která vede ke zvýšení tržeb a vytvoření silnější komunity stálých zákazníků. The thesis deals with the proposal of a strategy of a start-up operating in the field of online media on the Czech market. The first part of the thesis explains to the general concepts related to strategic management, selected analyses of the external and internal environment of the company. The analytical part of the thesis is devoted to the application of selected methods, identification of the external and internal environment of the startup and situational assessment. The findings from the analytical part of the thesis are then used to develop an appropriate strategy proposal that leads to increased sales and the creation of a stronger community of loyal customers.
Keywords
strategické řízení, startup, strategie rozvoje, situační zhodnocení, online média, strategic management, startup, strategy, situational awareness, online mediaLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-08Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205062Source
OULEHLA, R. Návrh strategického rozvoje startupu působícího v oblasti online médií na českém trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]