• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků

Customer Satisfaction

Thumbnail
View/Open
review_140965.html (6.732Kb)
final-thesis.pdf (3.550Mb)
Author
Oskorip, Martin
Advisor
Schüller, David
Referee
Chlebovský, Vít
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. V teoretické části je obsaženo objasnění důležitých pojmů, ze kterých bude vycházet následná analytická část. Po teoretické části následuje analýza současné situace vybrané společnosti. Bude obsahovat popis vnějšího i vnitřního prostředí firmy, na které naváže dotazníkové šetření i s jeho vyhodnocením. Poslední část práce se bude zabývat vlastními návrhy, kde bude představen soubor opatření, která budou vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
 
The diploma thesis deals with the analysis of customer satisfaction in selected company. The theoretical part contains an explanation of important terms, which will be the basis for the subsequent analytical part. The theoretical part is followed by an analysis of the current situation in selected company. It will contain a description of the external and internal environment of the company, followed by a questionnaire survey and its evaluation. The last part of the thesis will deal with the actual proposals, where a set of measures will be presented that will lead to increased customer satisfaction.
 
Keywords
spokojenost zákazníka, marketing, zákazník, dotazník, SWOT analýza, customer satisfaction, marketing, customer, questionnaire, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-09
Process of defence
Otázky vedoucího práce - zodpovězeno Otázky oponenta práce - zodpovězeno Oázky členů komise - Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. - Máte přehled o názorech z pohledu zákazníků o samoobslužných pokladnách? - zodpovězeno prof. Ing. Tomáš Meluzín. Ph.D. - Dle vašeho názoru, co je lepší cesta pro maloobchodní potravinové řetězce, možnost scan&go nebo samoobslužná pokladna? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205066
Source
OSKORIP, M. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV