Spokojenost zákazníků
Customer Satisfaction
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Chlebovský, VítGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. V teoretické části je obsaženo objasnění důležitých pojmů, ze kterých bude vycházet následná analytická část. Po teoretické části následuje analýza současné situace vybrané společnosti. Bude obsahovat popis vnějšího i vnitřního prostředí firmy, na které naváže dotazníkové šetření i s jeho vyhodnocením. Poslední část práce se bude zabývat vlastními návrhy, kde bude představen soubor opatření, která budou vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků. The diploma thesis deals with the analysis of customer satisfaction in selected company. The theoretical part contains an explanation of important terms, which will be the basis for the subsequent analytical part. The theoretical part is followed by an analysis of the current situation in selected company. It will contain a description of the external and internal environment of the company, followed by a questionnaire survey and its evaluation. The last part of the thesis will deal with the actual proposals, where a set of measures will be presented that will lead to increased customer satisfaction.
Keywords
spokojenost zákazníka, marketing, zákazník, dotazník, SWOT analýza, customer satisfaction, marketing, customer, questionnaire, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázky vedoucího práce - zodpovězeno Otázky oponenta práce - zodpovězeno Oázky členů komise - Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. - Máte přehled o názorech z pohledu zákazníků o samoobslužných pokladnách? - zodpovězeno prof. Ing. Tomáš Meluzín. Ph.D. - Dle vašeho názoru, co je lepší cesta pro maloobchodní potravinové řetězce, možnost scan&go nebo samoobslužná pokladna? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205066Source
OSKORIP, M. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]