Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Proposal of Changes in the Company's Marketing Communication
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Havíř, DavidGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na změnu marketingové komunikace společnosti TechFides Solutions s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. A v poslední částí jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Cílem návrhů je zlepšit image podniku, získat nové zákazníky a zlepšit své postavení na trhu. The thesis is focused on the change of marketing communication of TechFides Solutions s.r.o. The thesis consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part describesthe basic marketing concepts. In the second part the currentstate of the company is analytically elaborated. And in the last part, based on the analyses made, suggestions for improving marketing communication are made. The aim of the proposalsisto improve the image of the company, to attract new customers and to improve its position in the market.
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, SWOT analýza, online marketing, komunikační mix, Marketing, marketing communication, SWOT analysis, online marketing, communication mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-08Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. Ing. Jana Hornungová, Ph.D. - Které zákazníky má instagram oslovit? Zodpovězeno. Propagační video je kalkulováno ve výši 30.000,-. Jedná se o Váš odhad anebo jste našla cenovou kalkulaci na výrobu videa? Zodpovězeno. Jaká je finanční situace společnosti? Zodpovězeno. prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - V práci uvádíte rizika. Co si lze představit pod rizikem "Vznik neočekávaných nákladů"? Zodpovězeno. Ing. Martin Mucha, Ph.D. - Ve SWOT analýze uvádíte "Zdlouhavý proces při domlouvání spolupráce". Co je tímto myšleno? Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205067Source
POKORNÁ, L. Návrh změn marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...