Návrh změn marketingové komunikace společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na změnu marketingové komunikace společnosti TechFides Solutions s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. A v poslední částí jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Cílem návrhů je zlepšit image podniku, získat nové zákazníky a zlepšit své postavení na trhu.
The thesis is focused on the change of marketing communication of TechFides Solutions s.r.o. The thesis consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part describesthe basic marketing concepts. In the second part the currentstate of the company is analytically elaborated. And in the last part, based on the analyses made, suggestions for improving marketing communication are made. The aim of the proposalsisto improve the image of the company, to attract new customers and to improve its position in the market.
Description
Citation
POKORNÁ, L. Návrh změn marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-06-08
Defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. Ing. Jana Hornungová, Ph.D. - Které zákazníky má instagram oslovit? Zodpovězeno. Propagační video je kalkulováno ve výši 30.000,-. Jedná se o Váš odhad anebo jste našla cenovou kalkulaci na výrobu videa? Zodpovězeno. Jaká je finanční situace společnosti? Zodpovězeno. prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - V práci uvádíte rizika. Co si lze představit pod rizikem "Vznik neočekávaných nákladů"? Zodpovězeno. Ing. Martin Mucha, Ph.D. - Ve SWOT analýze uvádíte "Zdlouhavý proces při domlouvání spolupráce". Co je tímto myšleno? Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO