• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingového mixu podniku

Proposal of the Company's Marketing Mix

Thumbnail
View/Open
review_140990.html (8.053Kb)
final-thesis.pdf (3.708Mb)
Author
Jelínková, Soňa
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Schüller, David
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybraného podniku. V první části práce jsou zpracovaná teoretická východiska nezbytná pro pochopení zkoumané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku pomocí analýz marketingového vnějšího a vnitřního prostředí. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných prvků marketingového mixu podniku.
 
This diploma thesis deals with a marketing mix of a specific company. In the first part, there is a theoretical base needed for understanding the process. The second part analyses the current situation in the overall business environment. As a result of the research, there is a third part of the diploma thesis suggesting improvements in specific parts of the marketing mix.
 
Keywords
rozšířený marketingový mix, mystery shopping, hodnocení služeb, SWOT analýza, extended marketing mix, mystery shopping, evaluation of services, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-08
Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - V teorii uvádíte všechny čtyři druhy marketingového mixu. Jakým způsobem jste použila marketingový mix v návrhu, konkrétně produkt a distribuce? Jak probíhá distribuce ze strany dodavatelů? Co představuje materiální prostředí u analyzované společnosti? Zodpovězeno Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - Využila jste propagaci platby sociálních sítí? Jak často byste doporučila využívat sociální sítě na příspěvky? Zodpovězeno. Ing. Jana Hornungová, Ph.D. - V práci uvádíte náklady s DPH a bez DPH. Která částka je pro podnik důležitější? Zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205068
Source
JELÍNKOVÁ, S. Návrh marketingového mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV