• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix vybraného podnikatelského subjektu

Marketing Mix Of Selected Business Entity

Thumbnail
Открыть
review_141590.html (8.872Kb)
final-thesis.pdf (4.439Mb)
Автор
Procházková, Aneta
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Zach, Jakub
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix vybraného podnikatelského subjektu. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část vymezuje teoretické pojmy z oblasti marketingu a definuje vybrané analýzy. V analytické části je daný podnikatelský subjekt charakterizován a jsou zde provedeny jednotlivé analýzy. Návrhová část poté uvádí v návaznosti na analytickou část práce vlastní návrhy na změnu marketingového mixu v tomto podnikatelském subjektu.
 
Master’s thesis focuses on the marketing mix of selected business entity. Thesis is divided into theoretical, analytical and proposal part. Theoretical part is focused on theoretical concepts in marketing and defines several selected analyses. Analytical part consists of selected business entity characterization and analyses execution. Proposal part is focused on proposing changes in the marketing mix of selected business entity.
 
Keywords
komunikace, marketing, marketingový mix, služby, SWOT analýza, communication, marketing, marketing mix, services, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Karpeta (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-10
Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno Ing. Karpeta: Na str. 99 Ekonomické zhodnocení - Nemáte vyčíslené náklady k běžnému provozu u přípravy filtrované kávy, můžete to, prosím, vysvětlit? Ten váš návrh má omezenou roční platnost nebo se bude opakovat i další roky? Vzhledem k dnešní době, jak byste reagovala na změnu cen? - odpovězeno doc. Zich: Proč filtrovaná káva? Testovala jste to, zda zákazníci chtějí filtrovanou kávu? Jaké je struktura zákazníků? Na základě čeho se domníváte, že ženy preferují filtrovanou kávu? Odhady odlivu zákazníků, ve všech variantách Vám vzrostly tržby, vysvětlete to. Jaká je citlivost zákazníků na zvýšení ceny? Myslíte, že cenová citlivost tam nebude vstupovat? Proč si to myslíte? Jaké jsou ceny konkurence v tomto oboru? Co je výjimečné u vaši společnosti? Většina zákazníků jsou ženy, přesto se prezentuje kadeřnictví jako pro všechny - ženy, muže a děti, neměly by být návrhy trochu jiné? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/205071
Source
PROCHÁZKOVÁ, A. Marketingový mix vybraného podnikatelského subjektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV