• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh opatření pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu

Proposal for Measures to Improve the Quality of Services and Selected Marketing Mix Tools

Thumbnail
View/Open
review_142238.html (8.264Kb)
final-thesis.pdf (3.950Mb)
Author
Adam, František
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Mráček, Pavel
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá zkvalitněním služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti LIFT and FIT za pomocí provedeného výzkumu metodou mystery shopping ve společnosti LIFT and FIT a u jejich přímých konkurentů. První část této práce se zabývá teoretickými pojmy, které úzce souvisí s touto diplomovou prací, následuje charakteristika společnosti. Analytická část se zabývá analýzou 5 P a provedeným výzkumem a poté je vyhodnocená pomocí přístupu SWOT matice. Na základě analýz a provedeného výzkumu budou v poslední části práce navržena doporučení pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti.
 
The thesis deals with the improvement of services and selected tools of marketing mix of LIFT and FIT using the mystery shopping method in LIFT and FIT and their direct competitors. The first part of this thesis deals with the theoretical concepts that are closely related to this thesis, followed by the characteristics of the company. The analytical part deals with the analysis of the 5 P's and the research conducted and then it is evaluated using the SWOT matrix approach. Based on the analysis and the research conducted, the last part of the thesis will propose recommendations for improving the services and selected tools of the company's marketing mix.
 
Keywords
Kvalita služeb, fitness centrum, mystery shopping, marketingový výzkum, analýza konkurence, Service quality, fitness center, mystery shopping, marketing research, competitive analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Petr Jalůvka (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-08
Process of defence
Otázky vedoucího -odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Doskočil: Navrhujete změnu funkční strategie a danou změnu je možno chápat jako projekt. Z hlediska projektového řízení, kdo bude zodpovědný za navrhované změny? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205074
Source
ADAM, F. Návrh opatření pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV