Tvorba strategie pro online marketingovou komunikaci ve vybraném podniku
Proposal of a Strategy for Online Marketing Communication in a Selected Company
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Havíř, DavidGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Náplní níže sepsané diplomové práce je návrh marketingové strategie v online prostředí pro pobočku společnosti OK For You a.s. ve Svitavách, která se věnuje oblasti finančního poradenství pro fyzické osoby. Práce je svou strukturou dělena na tři hlavní části. První část poskytuje nezbytný teoretický základ spojený s problematikou této práce spolu s nezbytnými pojmy a metodami, které jsou dále v práci použity. Druhou částí je analýza samotné pobočky společnosti spolu s její klientelou. Třetí část vycházejíc z části analytické předkládá konkrétní podobu online marketingové strategie spolu s návrhy na její úspěšné naplnění. Součástí této třetí části práce je také ekonomické zhodnocení, plán pro realizaci návrhů i analýza rizik spolu s návrhem pro minimalizaci dopadů z nich plynoucích. The content of the diploma thesis written below is the design of a marketing strategy in an online environment for the branch of OK For You a.s. in Svitavy, which deals with financial consulting for natural persons. The structure of the work is divided into three main parts. The first part provides the necessary theoretical basis associated with the issues of this work, along with the necessary concepts and methods that are used in the work. The second part is an analysis of the company's branch itself together with its clientele. The third part, based on the analytical part, presents a concrete form of online marketing strategy together with proposals for its successful implementation. Part of this third part of the work is also an economic evaluation, a plan for the implementation of proposals and risk analysis, along with a proposal to minimize the impacts arising from them.
Keywords
marketing, marketingová strategie, online marketing, komunikační strategie, finanční poradenství, marketing, marketing strategy, online marketing, communication strategy, financial consultingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Sulkhan Mukhigulashvili, CSc. (místopředseda) Ing. Stanislav Nisler (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Luňáček: Mezi dílčími cíli uvádíte vytvoření analýz, co je tedy syntézou ve Vaší práci? Z čeho vychází silné a slabé stránky SWOT analýzy? - odpovězeno Mgr. Nisler: Jak zareagovala daná firma na výsledky Vaší práce? - odpověznoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205075Source
KRBEC, M. Tvorba strategie pro online marketingovou komunikaci ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, MiroslavCílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, ... -
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, LucieTato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. ... -
Návrh obchodní strategie SBU
Polúch, EduardPředmětem této diplomové práce je zpracování návrhu obchodní strategie SBU. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou návrhu strategie a strategickou analýzu současného stavu SBU. Výstupem práce je ...