• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové strategie pro začínající Start-up projekt

Marketing Strategy for New Start up Project

Thumbnail
Öffnen
review_142245.html (8.440Kb)
final-thesis.pdf (1.975Mb)
Autor
Chmelař, René
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Ulč, Jakub
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingové strategie pro novou začínající Start-up službu s názvem SportNaDosah. Cílem bude zjistit dle preferencí uživatelů a zákazníků typy strategie, na které se zaměříme v počátku fungování projektu. Vhodně zvolené strategie pomohou ke zvýšení povědomí a také jakým směrem a jakou cestou budeme postupovat a rozvíjet své podnikatelské cíle dále. Správná volba má tudíž pomoct k očekávanému růstu a prosazení se na specifickém trhu.
 
The aim of the Diploma Thesis is to choose marketing strategies for the new Start-up service SportNaDosah. The goal will be to find out users and customers preferences which help to design strategy that we will focus on at that the beginning of the project. Appropriately chosen strategies will help to raise awareness and also in which direction and in what way I will proceed and develop my business goals further. The right choice should help the expected growth and penetration on the specific market.
 
Keywords
Canvas Metoda, marketing, Start-up, marketingové strategie, analýza, Canvas method, marketing, Start-up, marketing strategy, analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Petr Jalůvka (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-08
Process of defence
Otázky vedoucího - částečně odpovězeno Otázky oponenta - částečně odpovězeno doc. Doskočil: Vysvětlete vztah cílů práce v zadání diplomové práce s uvedenými cíli na s. 14. - odpovězeno s výhradami Ing. Kruntorádová: Jaký je rozdíl u pojmů marketingová strategie a marketingové nástroje? Jaká je marketingová strategie při navrhovaném vstupu na trh? - odpovězno s výhradami Ing. Jalůvka: Je tento projekt v praxi realizovatelný? Jsou v návrhu uvedeny náklady na práci Vaší osoby? - částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/205076
Source
CHMELAŘ, R. Marketingové strategie pro začínající Start-up projekt [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV