Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Marketing Mix Proposal in Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Dvořáková, Hana GrünwaldGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku. The diploma thesis is a proposal of a marketing mix for a selected company. It is divided into 3 parts. The first part is theoretical, where the theoretical background is described. This section describes the company, in general its functions and marketing mix of the company. Research is based on theoretical part. There are propose research methods, analysis and qualitative research marketing mix of the chosen company. In the third part of the thesis are individual suggestions for improving the marketing mix of the company.
Keywords
Marketing, marketingový mix, analýza obecného okolí, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, model CANVAS, návrh marketingového mixu, spolupráce, veletrhy, B2B trhy, přímý prodej, produkt, cena, místo, propagace, lidé, partnerství, balení, programování, Marketing, marketing mix, analysis of general surroundings, SWOT analysis, Porter's model of five competitive forces, CANVAS model, marketing mix design, cooperation, fairs, B2B markets, direct sales, product, price, place, promotion, people, partnership, packaging, programmingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Michal Karas, Ph.D. (místopředseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (člen) Ing. et Ing. Kateřina Procházková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Date of defence
2022-06-08Process of defence
Otázky oponenta práce - Odpovězeno Ing. Kuba - V ekonomickém hodnocení, byla hrubá mzda myšlena za rok nebo měsíc? - Odpovězeno doc. Karas - Byl v ekonomickém hodnocení dosažen cíl? Jaký byl? Lze odhadnout z ekonomického hodnocení budoucí zisk? - Částečně odpovězeno. doc. Zich - Vysvětlení spolupráce s VŠ z tabulky ekonomického hodnocení. Jak tato spolupráce zvedne hospodářský výsledek do dvou let? Jak byste charakterizovala marketingovou strategii podniku? V čem je hodnota pro zákazníka z vybraných návrhů? Jak byste reagovala na hodnocení oponentky, která tvrdí, že je práce málo přínosná pro praktické využití. - Částečně odpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205099Source
RŮŽIČKOVÁ, Ž. Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...