• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Proposal of Communication Mix in the Selected Company

Thumbnail
View/Open
review_142905.html (7.789Kb)
final-thesis.pdf (2.051Mb)
Author
Kesslerová, Simona
Advisor
Milichovský, František
Referee
Veselá,, Jitka
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem diplomové práce je navrhnout východiska pro zlepšení stavu komunikačního mixu ve společnosti KOVO NOVÁK, s.r.o., které umožní lepší komunikaci se zákazníky a zvýší povědomí o podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy v oblasti marketingu a marketingové komunikace. Druhá část je zaměřena na provedení externích a interních analýz na základě kterých je zhodnocen současný stav podniku a zjištěny nedostatky. Ve třetí části práce jsou zpracovány vlastní návrhy, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace podniku.
 
The object of the diploma thesis is to propose a starting point with which to improve the state of communication mix in the company KOVO NOVÁK, s.r.o., which will provide a better connection with customers and understanding of the company. The first part of the paper explains basic marketing concepts and communication. The second section provides an internal and external analysis based on the current state of the company and its shortcomings. The final segment proposes improvements to marketing communication of the company.
 
Keywords
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový mix, SWOT analýza, marketing, marketing communication, communication mix, marketing mix, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Michal Karas, Ph.D. (místopředseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (člen) Ing. et Ing. Kateřina Procházková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2022-06-08
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázka oponenta - odpovězeno Ing. Procházková - Vysvětlete prosím náklady na správu profilu společnosti na sociálních sítích. - Odpovězeno doc. Zich - Vysvětlete hodnoty v návrhu přínosů. Jak se přistupuje k hodnocení efektivnosti reklam na sociálních sítích? Jak je na tom konkurence se správou sociálních sitích? Jaké jsou specifika reklam na B2B segmentu? - Částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205101
Source
KESSLEROVÁ, S. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV