Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Marketing Research of Customer Satisfaction of Selected Company and its Services
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Třasoňová, DominikaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti. The diploma thesis deals with marketing research of customer satisfaction with the services provided by a selected company. The theoretical part defines the problems, sets out the objectives of the diploma thesis and outlines the methodology of the solution. Theoretical background defines the main concepts, which are marketing, marketing research, service marketing and customer. An evaluation is included in the conclusion. The practical part introduces the selected company and the marketing research of customer satisfaction is realized. The aim of the diploma thesis is the design and evaluation of a questionnaire survey to determine the satisfaction and attitudes and preferences of customers in order to improve the current situation of the company.
Keywords
dotazník, marketing, marketingový výzkum, marketing služeb, zákazník, questionnaire, marketing, marketing research, service marketing, customerLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázky vedoucí práce – odpovězeno Otázky oponentky práce – odpovězeno Ing. Martin Mahel. Ph.D. – Proč považujete cestovní ruch za klíčové hospodářské odvětví EU? Proč máte zrušení EET uvedeno ve SWOT analýze jako příležitost? Jak veliký je potenciální trh pro analyzovanou společnost? - odpovězeno RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. – Jakou formou byl dotazník distribuován? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205113Source
JANKOVÁ, D. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...