Marketingový mix konkrétní společnosti
Marketing Mix of a Specific Company
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Hegrová, VeronikaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukci nového produktu společnosti, a jeho následné zavedení na příslušný trh služeb. Tvorba a návrh jsou zpracovány na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje jak výzkumnou a analytickou část, tak část podrobně zpracovaného vlastního návrhu produktu a jeho zavedení na příslušný trh. V práci jsou také velmi výrazně použity metody na základě analýzy marketingového mixu společnosti. Závěrem je v práci uvedeno ekonomické zhodnocení produktu samotného. This master thesis focuses on the design of a new product and its subsequent introduction into the relevant service market. The creation and design are based on qualitative research. The thesis contains both research and analytical part and part of the detailed design of the product and its introduction to the relevant market. The thesis also makes significant use of methods based on the analysis of the company's marketing mix. Finally, the thesis presents an economic evaluation of the product itself.
Keywords
nákup nemovitosti, financování koupě hypotékou, marketingový mix společnosti, marketingový kvalitativní výzkum, marketingová kampaň, analýza marketingového mixu společnosti, property purchase, mortgage financing, company marketing mix, marketing qualitative research, marketing campaign, marketing mix company analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Bartoš: Tabulky máte nejednotným stylem, proč? Kde všude má společnost pobočky? Kolik se pohybuje cena za metr čtvereční u bytů/domů? V jaké období jste tyto finance zpracovával? - odpovězeno doc. Kaňovská: Jak testujete landing page, který uvádíte na str. 111? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205116Source
VIDLIČKA, V. Marketingový mix konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]