• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix konkrétní společnosti

Marketing Mix of a Specific Company

Thumbnail
View/Open
review_143221.html (11.58Kb)
final-thesis.pdf (4.080Mb)
Author
Vidlička, Václav
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Hegrová, Veronika
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukci nového produktu společnosti, a jeho následné zavedení na příslušný trh služeb. Tvorba a návrh jsou zpracovány na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje jak výzkumnou a analytickou část, tak část podrobně zpracovaného vlastního návrhu produktu a jeho zavedení na příslušný trh. V práci jsou také velmi výrazně použity metody na základě analýzy marketingového mixu společnosti. Závěrem je v práci uvedeno ekonomické zhodnocení produktu samotného.
 
This master thesis focuses on the design of a new product and its subsequent introduction into the relevant service market. The creation and design are based on qualitative research. The thesis contains both research and analytical part and part of the detailed design of the product and its introduction to the relevant market. The thesis also makes significant use of methods based on the analysis of the company's marketing mix. Finally, the thesis presents an economic evaluation of the product itself.
 
Keywords
nákup nemovitosti, financování koupě hypotékou, marketingový mix společnosti, marketingový kvalitativní výzkum, marketingová kampaň, analýza marketingového mixu společnosti, property purchase, mortgage financing, company marketing mix, marketing qualitative research, marketing campaign, marketing mix company analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-09
Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Bartoš: Tabulky máte nejednotným stylem, proč? Kde všude má společnost pobočky? Kolik se pohybuje cena za metr čtvereční u bytů/domů? V jaké období jste tyto finance zpracovával? - odpovězeno doc. Kaňovská: Jak testujete landing page, který uvádíte na str. 111? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205116
Source
VIDLIČKA, V. Marketingový mix konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV