• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace marketingového mixu produktové řady konkrétní společnosti

Optimization of the Marketing Mix of a Specific Company's Product Line

Thumbnail
View/Open
review_143222.html (13.74Kb)
final-thesis.pdf (4.901Mb)
appendix-1.zip (300.5Kb)
Author
Jendřejek, Adam
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Milichovský, František
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je Optimalizace produktové řady ponožek pro cílovou skupinu mladých zákazníků. Tato práce je vypracovaná pro společnost Northman Outdoor s.r.o., která se zabývá převážně zakázkovou výrobou ponožek a nově i prodejem vlastní značky produktů. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická; kde jsou popsány teoretická východiska, které se týkají daného tématu marketingového mixu. Analytická část se zaměřuje na analýzy podniku a výzkum mezi studenty středních škol. Tyto analýzy a výzkum jsou následně využity pro návrh komunikačního mixu podniku. V poslední části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy týkajících optimalizace produktové řady ponožek.
 
The diploma thesis is Optimization of the product line of socks for the target group of young customers. This work is developed for the company Northman Outdoor s.r.o., which deals mainly with custom production of socks and now also the sale of its own brand of products. The diploma thesis is divided into 3 parts. The first part is theoretical; where the theoretical background is described, which relate to the topic of the marketing mix. The analytical part focuses on business analysis and research among high school students. These analyzes and research are then used to design the company's communication mix. In the last part of the diploma thesis are individual proposals concerning the optimization of the product line of socks.
 
Keywords
marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, značka, ponožky, marketing mix, product, price, place, publicity, brand, socks
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-09
Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Kaňovská: Testoval jste prototyp u zákazníků? Má vaše konkurence také Tik Tok? - odpovězeno Ing. Mucha: Jeden z návrhů bylo snížení nákladů za ponožky a snížit tak jejich cenu. Myslíte, že je to reálné v dnešní době? Když budete používat méně kvalitní technologie, tím snížíte cenu? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205117
Source
JENDŘEJEK, A. Optimalizace marketingového mixu produktové řady konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV