Rozvoj značky podniku
Development of Company Brand
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Bumberová, VeronikaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca sa zmeriava na rozvoj značky vybranej eventovej firmy Omega Entertainment. Práca je rozdelené do troch častí, kde teoretický rámec vymedzuje trh, zákazníkov, konkurenciu, značku, positioning a nakoniec marketing. Teoretická časť práce spolu s vymedzenou metodikou sa následne zameriava na analytickú časť práce. Daná časť sa zameriava na analýzy, hodnotenia a možné odporúčania ktoré majú slúžiť ako východisko pre samotný rozvoj značky. Práca je zakončená návrhovou často práce, ktorá na základe analytických zistení by mala viesť k rozvoju značky. The diploma thesis focuses on the brand development of chosen event company Omega Entertainment. The thesis is divided into three parts, where theoretical framework defines market, customers, competition, brand, position and in the end marketing. The theoretical part of the thesis together with defined metodology afterwards focuses on the analytical part of the thesis. This specific part focuses on analyzes, evaluation and possible recommendations, which should serve as a starting point for brand development itself. The thesis ends with proposal part of the thesis, which, based on analytical findings, should lead to the brand developing.
Keywords
Značka, identita značky, konkurencia, pozícia firmy, zákazníci, povedomie, komunikačné kanály, marketing, Brand, brand identity, competition, company position, customers, awareness, communication channels, marketingLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (místopředseda) Ing. Dagmar Řešetková, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D.: Vysvětlete tabulku ceníku firmy. - zodpovězeno Ing. Dagmar Řešetková, Ph.D.: Jakým způsobem jste segmentoval zákazníky pro reklamu na sociálních sítích? - zodpovězeno Jak jste stanovovali klíčová slova pro Google Analytics? - zodpovězeno Jak jste stanovoval cenu prokliku? - zodpovězeno Není zbytečné tolik financí investovat do reklamy, když nemáte v regionu konkurenci? - zodpovězeno Je firemní web zoptimalizovaný? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205123Source
MINÁRIK, Š. Rozvoj značky podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]