Návrh opatření pro rozvoj značky
Proposal for Brand Development Activities
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Straka, MartinGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky konkrétního produktu moravské konstruktérské a inženýrské společnosti SIGMA Motor, kterým je dvousedadlový sportovní automobil, určený k rekreačnímu využití na běžných komunikacích i k závodění na okruzích. V první části práce bude provedena rešerše, zaměřená na teoretická východiska v oblasti trhu, zákazníků a budování a řízení značky. V analytické části práce jsou aplikovány metody strategické analýzy na daný podnik a produkt, za účelem zanalyzování aktuální situace podniku a jeho okolí, zmapování jejího aktuálního vnímání ze strany potenciálních zákazníků, zhodnocení potenciálu vybraného trhu a postavení firmy vůči konkurenci. V návrhové části bude, na základě poznatků z analytické části, definována identita značky a konkrétní prvky značky a návrh komunikační strategie značky. This diploma thesis covers the topic of brand development of a Moravian engineering company’s product – a light, two-seated sportscar, designed by SIGMA Motor Ltd. for recreational use, as well as for competing on racetracks. In the first part of this thesis research is done to define the concepts used in market research, brand development and management. The second chapter of this thesis covers the strategic analysis of the company itself, its competitors, and other elements of its environment. The third chapter contains a proposal for a new brand identity and a set of recommendations for its further development, including a recommended communication strategy.
Keywords
Značka, identita značky, rozvoj značky, zákazníci, konkurence, branding, marketing, Brand, brand identity, brand development, customers, competition, branding, marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Michal Karas, Ph.D. (místopředseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (člen) Ing. et Ing. Kateřina Procházková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Date of defence
2022-06-08Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázka oponenta - odpovězeno Ing. Milichovský - Co bylo důvodem zaměření se na fyzické osoby, jako zákazníky? - Odpovězeno doc. Karas - Proběhla analýza na nový brand ve vazbě na ochrannou známku? - OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205124Source
KNOPP, O. Návrh opatření pro rozvoj značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Brand name, jeho tvorba a oceňování
Hudcová, LuciaTáto bakalárska práca je zameraná na problematiku tvorby a oceňovania brand name spoločností. V teoretickej časti objasňuje náplň samotného pojmu brand name a formuluje metódy a postupy v procese tvorby a ocenenia značky ... -
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, MichalDiplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly ... -
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Gášpárová, KristýnaDiplomová práce se zaměřuje na rozvoj Armády České republiky jako značky a posílení jejího dobrého jména. V rámci diplomové práce budou vymezena východiska pro úspěšné zpracování teoretického rámce vhodného pro budování ...