• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh opatření pro rozvoj značky

Proposal for Brand Development Activities

Thumbnail
View/Open
review_143318.html (9.323Kb)
final-thesis.pdf (5.377Mb)
Author
Knopp, Ondřej
Advisor
Zich, Robert
Referee
Straka, Martin
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky konkrétního produktu moravské konstruktérské a inženýrské společnosti SIGMA Motor, kterým je dvousedadlový sportovní automobil, určený k rekreačnímu využití na běžných komunikacích i k závodění na okruzích. V první části práce bude provedena rešerše, zaměřená na teoretická východiska v oblasti trhu, zákazníků a budování a řízení značky. V analytické části práce jsou aplikovány metody strategické analýzy na daný podnik a produkt, za účelem zanalyzování aktuální situace podniku a jeho okolí, zmapování jejího aktuálního vnímání ze strany potenciálních zákazníků, zhodnocení potenciálu vybraného trhu a postavení firmy vůči konkurenci. V návrhové části bude, na základě poznatků z analytické části, definována identita značky a konkrétní prvky značky a návrh komunikační strategie značky.
 
This diploma thesis covers the topic of brand development of a Moravian engineering company’s product – a light, two-seated sportscar, designed by SIGMA Motor Ltd. for recreational use, as well as for competing on racetracks. In the first part of this thesis research is done to define the concepts used in market research, brand development and management. The second chapter of this thesis covers the strategic analysis of the company itself, its competitors, and other elements of its environment. The third chapter contains a proposal for a new brand identity and a set of recommendations for its further development, including a recommended communication strategy.
 
Keywords
Značka, identita značky, rozvoj značky, zákazníci, konkurence, branding, marketing, Brand, brand identity, brand development, customers, competition, branding, marketing
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Michal Karas, Ph.D. (místopředseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (člen) Ing. et Ing. Kateřina Procházková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2022-06-08
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázka oponenta - odpovězeno Ing. Milichovský - Co bylo důvodem zaměření se na fyzické osoby, jako zákazníky? - Odpovězeno doc. Karas - Proběhla analýza na nový brand ve vazbě na ochrannou známku? - Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205124
Source
KNOPP, O. Návrh opatření pro rozvoj značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Brand name, jeho tvorba a oceňování 

    Hudcová, Lucia
    Táto bakalárska práca je zameraná na problematiku tvorby a oceňovania brand name spoločností. V teoretickej časti objasňuje náplň samotného pojmu brand name a formuluje metódy a postupy v procese tvorby a ocenenia značky ...
  • Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry 

    Šoukal, Michal
    Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly ...
  • Návrh opatření pro strategický rozvoj značky 

    Gášpárová, Kristýna
    Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj Armády České republiky jako značky a posílení jejího dobrého jména. V rámci diplomové práce budou vymezena východiska pro úspěšné zpracování teoretického rámce vhodného pro budování ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV