Návrh on-line marketingové komunikace
The Proposal of on-line Marketing Communication
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Chlebovský, VítGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové on-line marketingové komunikace pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu, stavu konkurence, ale i mikro a makro prostředí, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace posilovny. This diploma thesis deals with the design of a new on-line marketing communication for the Brno gym Velký Průvan. Based on theoretical knowledge, an analysis of the current state, the state of competition, as well as the micro and macro environment, based on the design part, which deals mainly with PPC advertising and marketing on social networks, aimed at improving the gym's marketing communication.
Keywords
Marketing, marketingový mix, on-line marketingová komunikace, posilovna, Velký Průvan, Marketing, marketing mix, on-line marketing communication, gym, Velký PrůvanLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (člen) Ing. et Ing. Kateřina Procházková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Date of defence
2022-06-10Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Doskočil: Vysvětete propojení cílů Vaší práci s Vašimi návrhy, kde se věnujete jen oblasti online marketingové komunikace. - odpovězeno s výhradami Ing. Milichovský: Jaký je klíč pro výběr Vašich zmíněných 3 konkurentů? Zmiňujete u technologických faktorů nárůst využívání smartphonů, jak ovlivňuje odvětví smarphonů podnikání v oblasti fitness? Uvádíte hrozbu zvýšení nákladů, vysvětlete. - odpovězeno s výhradami Ing. Kuba: Jsou navržené reklamy zacíleny na danou geografickou oblast? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205128Source
ŠEVČÍK, M. Návrh on-line marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]