• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh on-line marketingové komunikace

The Proposal of on-line Marketing Communication

Thumbnail
Открыть
review_140839.html (10.28Kb)
final-thesis.pdf (2.520Mb)
Автор
Ševčík, Marek
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Chlebovský, Vít
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové on-line marketingové komunikace pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu, stavu konkurence, ale i mikro a makro prostředí, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace posilovny.
 
This diploma thesis deals with the design of a new on-line marketing communication for the Brno gym Velký Průvan. Based on theoretical knowledge, an analysis of the current state, the state of competition, as well as the micro and macro environment, based on the design part, which deals mainly with PPC advertising and marketing on social networks, aimed at improving the gym's marketing communication.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, on-line marketingová komunikace, posilovna, Velký Průvan, Marketing, marketing mix, on-line marketing communication, gym, Velký Průvan
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Karel Kuba, DiS. (člen) Ing. et Ing. Kateřina Procházková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2022-06-10
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Doskočil: Vysvětete propojení cílů Vaší práci s Vašimi návrhy, kde se věnujete jen oblasti online marketingové komunikace. - odpovězeno s výhradami Ing. Milichovský: Jaký je klíč pro výběr Vašich zmíněných 3 konkurentů? Zmiňujete u technologických faktorů nárůst využívání smartphonů, jak ovlivňuje odvětví smarphonů podnikání v oblasti fitness? Uvádíte hrozbu zvýšení nákladů, vysvětlete. - odpovězeno s výhradami Ing. Kuba: Jsou navržené reklamy zacíleny na danou geografickou oblast? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/205128
Source
ŠEVČÍK, M. Návrh on-line marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV