Marketingový mix společnosti
Marketing Mix of a Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Havíř, DavidGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn v marketingovém mixu společnosti zabývající se poskytováním ekologických služeb. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu a marketingových analýz, a jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu služeb (7P). Analytická část obsahuje podrobně zpracované analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, na jejichž základě jsou vytvořeny návrhy změn v marketingovém mixu podniku. This master's thesis is focused on creating a proposal for changes in the marketing mix of an environmental services company. The theoretical part explains the basic concepts of marketing and marketing analysis, and describes the individual components of the marketing mix of services (7P). The analytical part contains detailed analyzes of the internal and external environment of the company, on the basis of which are created suggestions for changes in the marketing mix of the company.
Keywords
Marketing, služby, marketingové prostředí, marketingové analýzy, marketingový mix, zákazníci, konkurence, SWOT analýza, Marketing, services, marketing environment, marketing analysis, marketing mix, customers, competitors, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázky vedoucí práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Bartoš: Ve SWOT analýze na str. 61 - "ekonomická a manažerská nevzdělanost ředitelů", přibližte to prosím. Působí společnost i v jiných zemích, např. na Slovensku, v Polsku apod.? Víte, co znamená zkratka SEZAKO? - odpovězeno Ing. Mucha: Když navrhujete založení nové pobočky na Karlovarsku, z hlediska např. přesunu vybavení materiálu a financí, co si pod tím máme představit? Jak se majitel společnosti dívá na problematiku, kterou Vy ve společnosti vnímáte? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205129Source
VYMAZALOVÁ, T. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...