Marketingová komunikace
Marketing Communication
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Kaňovská, LucieGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Znovín Znojmo, a.s., fungující v oboru vinohradnictví a vinařství. Práce je rozčleněna do tří částí. První, teoretická část se zabývá teoretickými poznatky k dané problematice a tvoří teoretický rámec pro část analytickou. Druhá, analytická část popisuje současný stav společnosti a její marketingové komunikace. Popis společnosti doplňují analýzy prostředí a dotazníkové šetření. Na základě analytické části je vypracována třetí, návrhová část, která popisuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace. The diploma thesis deals with marketing communication of a selected company Znovín Znojmo, a.s., which is operating in a scope of business of viticulture and winemaking. The diploma thesis is dived into three parts. The first one is theoretical part, which deals with theoretical findings on the issue, while it forms a theoretical framework for the analytical part. The second one is the analytical part, which describes the current state of the company as well as the marketing communication. The description of the company is accompanied by analyses of an environment and a survey. The third one is the proposal part, which describes proposals created to improve the marketing communication based on outputs of the analytical part.
Keywords
Marketing, spotřební chování, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový průzkum, dotazníkové šetření, Marketing, consumption patterns, marketing mix, marketing communication, communication mix, marketing research, surveyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Sulkhan Mukhigulashvili, CSc. (místopředseda) Ing. Stanislav Nisler (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Chlebovský: Do jaké míry se projevil nárůst objemu online nákupů daného produktu v období pandemie Covid-19 a rozdílnost v současné chvíli? Vysvětlete vymezní nákladů na položku - příspěvky na sociálních sítí, kterou uvádíte jakožto nulovou? - odpovězeno Ing. Luňáček: Zaměřujete se primárně na trh JMK, co je tedy myšleno trhem sekundárním? Je pravdou, že firma vznikla v roce 1992?- odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205131Source
PÁROVÁ, R. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...