Marketingová komunikace konkrétního produktu
Marketing Communication of a Specific Product
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Kaňovská, LucieGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca je zameraná na marketingovú komunikáciu konkrétneho študijného programu. Na základe teoretických poznatkov sa práca venuje hodnoteniu aktuálnej situácie v spoločnosti. Toto hodnotenie slúži ako podklad pre následné odporučenia a návrhy na zlepšenie, ktoré zvýšia počet podaných prihlášok na štúdium daného programu, zvýšia povedomie o programe a zároveň posilnia image fakulty. The thesis is focused on marketing communication of a specific study program. Based on theoretical knowledge, the work deals with the evaluation of the current situation in society. This evaluation works as a basis for following recommendations and suggestions for improvement, which will increase the number of applications for the study of the program, strengthen awareness of the program and the image of the faculty at the same time.
Keywords
marketing, marketingová komunikácia, trh služieb, marketing na vysokých školách, študijný program, marketing, marketing communication, services market, marketing at universities, study programLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-09Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno Ing. Hornungová: Máte vyčíslené náklady (např. na videokampaň), to jste si zjišťovala u konkrétní společnosti? Zvažovala byste využití podcastů? - odpovězeno doc. Bartoš: Jak byste viděla propagaci fakulty do budoucnosti? Co byste navrhovala využít jako první? - odpovězeno Ing. Mucha: Jak byste chtěla prodat potencionálním uchazečům to, proč jít zrovna na naši fakultu? Co by byl ten hlavní argument? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205133Source
TRNKOVÁ, K. Marketingová komunikace konkrétního produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...