Marketingová komunikace podniku poskytující službu
Marketing Communication of the Company Providing the Service
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Kaňovská, LucieGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingového komunikace podniku Tomi bar. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je věnována teoretickým východiskům potřebná pro znalost problematiky. V následné analytické části je práce věnována rozboru samotného podniku, a to ze strany interní i externí. Třetí část je postavena na popsání návrhů, tyto návrhy by měly pomoci zlepšit některé elementy marketingové komunikace podniku. This diploma‘s thesis deals with an analysis of marketing communication of the company Tomi bar. The work consists of three main parts. The first part is devoted to the theoretical background necessary for the knowledge of the issue. In the subsequent analytical part, the thesis is devoted to the analysis of the enterprise itself, both from the internal and external side. The third part is built on the description of proposals, these proposals should help to improve some elements of the marketing communication of the enterprise.
Keywords
Marketingová komunikace, marketingový mix, propagace, zákazník, podnik, Marketing communication, marketing mix, promotion, customer, companyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-08Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - V tabulce č. 20 uvádíte souhrn důležitých bodů z provedených analýz. Jedním je i nedostatek marketingových znalostí. Neřadí se sem i propagace? Zodpovězeno. Dále uvádíte hrozbu - růst inflace. Nezpůsobí pokles životní úrovně obyvatelstva? Zodpovězeno. Ing. Martin Mucha, Ph.D. - uvádíte návrh "sponzoring plesu". Z jakého důvodu? Je zapotřebí vynakládat další náklady ve smyslu voucherů, když je bar v místě? Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205141Source
MARKOVÁ, A. Marketingová komunikace podniku poskytující službu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]