Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Proposal to improve Marketing Communication of a Concrete Company
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Křivánková, RenataGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje předně na vysvětlení problematiky marketingové komunikace v části teoretické. V praktické části aplikuji teorii na konkrétní podnik. Zaměřuji se na analýzu aktuální situace e-shopu Spavín a v navrhuji zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by mohly tomuto e-shopu prospět a posílit ho. Bachelor thesis is firstly focusing on explain issues of marketing communication in theoretical part. I apply theory from theoretical part on the company in practical part. I focus on analysis of the current situation of the e-shop Spavín. I also propose marketing improvement that could make this e-shop stronger.
Keywords
marketingová komunikace, online marketing, zákazník, marketing, komunikace, marketingová analýza, marketing communication, online marketing, customer, marketing, communication, marketing analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-14Process of defence
otázka vedoucího práce: Doporučila byste pro obchody typu jako je analyzovaný nějaký z offline nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o společnosti a její nabídce? Zodpovězeno. Otázka oponenta: V jakým časovém horizontu předpokládáte nárůst povědomí o e-shopu s vlivem na zvýšení objednávek? Kdo by byl realizátor navržených opatření? Zodpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - V práci jste se zaměřila na náklady, bohužel postrádám pohled na výnosy. Prosím zdůvodněte. Částečně zodpovězeno. Ing. Martin Mucha, Ph.D. - Za jakým účelem byl proveden mystery shopping a kdo byl plátce nákladů za mystery shopping? Zodpovězeno. Ing. Roman Ptáček, Ph.D. - Zjišťovala jste v jaké výši youtubeři očekávají odměny a jaký byl zdroj informací? Zodpovězeno (zjišťění neproběhlo).Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205179Source
ROMANOVÁ, E. Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [424]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...