• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hodnocení mechanismů opotřebení vstřikovacího ústrojí

Adhezion wear mechanisms of moving engine parts

Thumbnail
View/Open
review_142323.html (10.52Kb)
final-thesis.pdf (3.482Mb)
Author
Cahová, Kristýna
Advisor
Jan, Vít
Referee
Válka, Libor
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá popisem adhezního opotřebení na kontaktní ploše mezi Common railem a komponentou a vlivy, které ovlivňují vznik tohoto opotřebení. Cílem práce je seznámení se a pochopení fyzikálních principů adhezního opotřebení. Teoretická část práce se zabývá popisem vstřikovacího systému Common rail a následně se věnuje rešerši o samotném adhezním opotřebení. V experimentální části je nejprve provedeno shrnutí z dostupných dat z již provedených zkoušek a poté navazuje analýza mikrostruktury materiálů, které přichází během montáže do kontaktu a hrozí tak vznik adhezního opotřebení.
 
The thesis describes adhesion wear on a contact area between Common rail and the component and deals with various effects on this kind of wear. The aim of the thesis is to gain information about adhesion wear phenomena and to understands its physical principals. Theoretical part deals with description of Common rail and then it is focused on research of adhesion wear. Experimental part firstly summarizes available data from tests that have been already done and then continues with analysis of microstructure of materials which are in contact during assembling process and the formation of adhesion wear is increased there.
 
Keywords
Adhezní opotřebení, Common rail, kontaktní plocha, mikrostruktura, Adhesion wear, Common rail, contact area, microstructure
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Základy strojního inženýrství
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Jan, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Bohumil Pacal, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Martin Trunec, Dr. (člen) Ing. Libor Válka, CSc. (člen) Ing. Martin Zelený, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-14
Process of defence
Studentka prezentovala svoji závěrečnou práci a odpověděla na otázky oponenta. Dále odpovídala na dotazy členů zkušební komise: 1) Jak byla leptána mikrostruktura materiálu zkoumaných vzorků? - odpovězeno 2) Jak se hodnotily vyhovující kombinace materiálů a jak se následně testovaly? - odpovězeno 3) Proč se odstranila vyhovující niklo-zinková vrstva? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205377
Source
CAHOVÁ, K. Hodnocení mechanismů opotřebení vstřikovacího ústrojí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2022.
Collections
  • 2022 [408]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV