• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2022
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2022
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Plán na rozšíření zákaznické základny a výroby vybraného podniku

A Plan for Customer Base and Production Expansion of a Selected Company

Thumbnail
Открыть
review_137004.html (9.851Kb)
final-thesis.pdf (2.996Mb)
Автор
Jedovnický, Michal
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Ulč, Jakub
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro firmu J – VST s.r.o. a jejím zavedení do praxe. Firma J-VST se specializuje na výrobu dílů technologií objemového tváření za studena. V první části diplomové práce je zpracována rešerše literatury, na základě které vy diplomová práce vypracován. Druhá část je zaměřena na přestavení firmy a analýzu jejího současného stavu. K tomuto bylo využito analýz PESTEL, Marketingového mixu, SWOT analýzy a Porterova modelu 5 sil. V poslední části je na základě marketingového mixu a SWOT analýzy navržena marketingová strategie a plán realizace strategie.
 
The diploma thesis is focused on creating a marketing strategy for the company J - VST s.r.o. and its implementation in practice. J-VST specializes in the production of parts by volume cold forming technologies. In the first part of the diploma thesis, a literature search is processed, on the basis of which the diploma thesis was prepared. The second part is focused on the reconstruction of the company and analysis of its current state. PESTEL analyzes, the Marketing mix, SWOT analysis and Porter's 5 forces model were used for this. In the last part, based on the marketing mix and SWOT analysis, a marketing strategy and strategy implementation plan are proposed.
 
Keywords
marketing, marketingová strategie, analýza, strategie, tváření, marketing, marketing strategy, analysis, strategy, forming
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Strojírenská technologie a průmyslový management
Composition of Committee
doc. Ing. Josef Sedlák, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jozef Majerík, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Igor Barényi, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Maixner, MBA (člen) Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-14
Process of defence
Diplomant seznámil komisi s obsahem a výsledky své diplomové práce a zodpověděl otázky vedoucího, oponenta a dalších členů komise: V průběhu obhajoby byly zodpovězeny následující doplňující otázky: 1.Jak probíhala komunikace se školitelem, zapracovali jste jeho připomínky? zodpovězeno 2.Jaký je rozdíl mezi mikroprostředím a interním prostředím a čím se podle vás liší? nezodpovězeno 3.Definujte blíž SWOT analýzu. částečně zodpovězeno 4.Z hlediska zákaznické základny, jak chcete propagovat firmu na LinkedIN ? částečně zodpovězeno Otázky členů komise byly částečně zodpovězeny.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/205388
Source
JEDOVNICKÝ, M. Plán na rozšíření zákaznické základny a výroby vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2022.
Collections
  • 2022 [477]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV