• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

On-line marketingová komunikace

On-line marketing communication

Thumbnail
View/Open
review_137968.html (7.204Kb)
final-thesis.pdf (4.585Mb)
Author
Dobešová, Michaela
Advisor
Schüller, David
Referee
BA, Adriana Šilarová,
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se věnuje návrhu vhodné online marketingové komunikace vybrané společnosti. Úvodem práce bude představena teoretická část zabývající se vymezení několika důležitých pojmů. Na ni navazuje analýza současného stavu spočívající v analýze prostředí společnosti, marketingového a komunikačního mixu se zaměřením na online marketingovou komunikaci a provedení marketingového výzkumu. Na základě předchozích částí práce budou vypracovány vlastní návrhy řešení vhodné online marketingové komunikace této společnosti.
 
The diploma thesis deals with the design of a suitable online marketing communication of a selected company. The introduction of thesis introduces a theoretical part with the definition of several important terms. Next part is an analysis of the current state consisting in the analysis of the company's environment, marketing and communication mix with a focus on online marketing communication and the realization of marketing research. Based on the previous parts of the thesis will be developed own solutions for suitable online marketing communication of the company.
 
Keywords
online marketingová komunikace, zákazník, marketingový mix, společnost, marketingový výzkum, online marketing communication, customer, marketing mix, company, marketing research
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězeno Otázky komise: Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D.: Proč máte poměr 4 muži a 1 žena? Proč jste uvedla rodinný stav? - zodpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D.: Jaká je chyba ve Vaší organizační struktuře? - zodpovězeno doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D.: Jak souvisí organizační struktura s typem společnosti? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205958
Source
DOBEŠOVÁ, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV