On-line marketingová komunikace
On-line marketing communication
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
BA, Adriana Šilarová,Grade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se věnuje návrhu vhodné online marketingové komunikace vybrané společnosti. Úvodem práce bude představena teoretická část zabývající se vymezení několika důležitých pojmů. Na ni navazuje analýza současného stavu spočívající v analýze prostředí společnosti, marketingového a komunikačního mixu se zaměřením na online marketingovou komunikaci a provedení marketingového výzkumu. Na základě předchozích částí práce budou vypracovány vlastní návrhy řešení vhodné online marketingové komunikace této společnosti. The diploma thesis deals with the design of a suitable online marketing communication of a selected company. The introduction of thesis introduces a theoretical part with the definition of several important terms. Next part is an analysis of the current state consisting in the analysis of the company's environment, marketing and communication mix with a focus on online marketing communication and the realization of marketing research. Based on the previous parts of the thesis will be developed own solutions for suitable online marketing communication of the company.
Keywords
online marketingová komunikace, zákazník, marketingový mix, společnost, marketingový výzkum, online marketing communication, customer, marketing mix, company, marketing researchLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězeno Otázky komise: Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D.: Proč máte poměr 4 muži a 1 žena? Proč jste uvedla rodinný stav? - zodpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D.: Jaká je chyba ve Vaší organizační struktuře? - zodpovězeno doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D.: Jak souvisí organizační struktura s typem společnosti? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205958Source
DOBEŠOVÁ, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]