• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodním trhu

Utilization of Product Price Discrimination on the Global Market

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
review_139314.html (6.263Kb)
final-thesis.pdf (3.879Mb)
Autor
Sedláček, Martin
Vedoucí práce
Luňáček, Jiří
Oponent
Zinecker, Marek
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je navrhnout a aplikovat efektivní způsob cenové diskriminace online vzdělávacích kurzů na trzích České republiky, Německa a Polska. Tyto návrhy autor práce opírá o výpočty parity kupní síly, cenové hladiny a o analýzu místních trhů vybraných zemí. Dále bude prověřena souvislost hrubého domácího produktu na obyvatele ve standardu kupní síly a dalších makroekonomických ukazatelů – inflace a nezaměstnanosti. Na základě získaných výsledků budou navrhnuty možné způsoby cenové diskriminace.
 
The subject of the diploma thesis is to devise and apply an effective method of price discrimination of online educational courses on the market of the Czech Republic, Germany and Poland. The author bases these proposals on calculations of purchasing power parity, price level and analysis of local markets in selected countries. Furthermore, the connection of gross domestic product per capita in the standard of purchasing power and other macroeconomic indicators - inflation and unemployment - will be examined. Based on the obtained results, possible ways of price discrimination will be proposed.
 
Klíčová slova
Cenová diskriminace, mezinárodní trh, cena, online vzdělávání, Price discrimination, international market, price, online lerning
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
bez specializace
Složení komise
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2022-06-13
Průběh obhajoby
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Luhan: Jaká jsou doporučení danému podniku v rámci implementace Vašich návrhů? Řešil jste v rámci návrhů i GDPR? - odpovězeno doc. Žižlavský: Co daný podnik nabízí, resp. co je produktem? Jakého zaměření jsou nabízené kurzy? Může jeden způsob cenové diskriminace být vhodný na celé diverzifikované portfolio kurzů? Jak jste stanovil hodinovou sazbu, zmíněnou ve Vaší práci? Jakou formu pracovního vztahu využívá konkurence při angažování pracovní síly? - odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/205963
Zdrojový dokument
SEDLÁČEK, M. Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodním trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Kolekce
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV