• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodním trhu

Utilization of Product Price Discrimination on the Global Market

Thumbnail
Открыть
review_139314.html (6.263Kb)
final-thesis.pdf (3.879Mb)
Автор
Sedláček, Martin
Advisor
Luňáček, Jiří
Referee
Zinecker, Marek
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Předmětem diplomové práce je navrhnout a aplikovat efektivní způsob cenové diskriminace online vzdělávacích kurzů na trzích České republiky, Německa a Polska. Tyto návrhy autor práce opírá o výpočty parity kupní síly, cenové hladiny a o analýzu místních trhů vybraných zemí. Dále bude prověřena souvislost hrubého domácího produktu na obyvatele ve standardu kupní síly a dalších makroekonomických ukazatelů – inflace a nezaměstnanosti. Na základě získaných výsledků budou navrhnuty možné způsoby cenové diskriminace.
 
The subject of the diploma thesis is to devise and apply an effective method of price discrimination of online educational courses on the market of the Czech Republic, Germany and Poland. The author bases these proposals on calculations of purchasing power parity, price level and analysis of local markets in selected countries. Furthermore, the connection of gross domestic product per capita in the standard of purchasing power and other macroeconomic indicators - inflation and unemployment - will be examined. Based on the obtained results, possible ways of price discrimination will be proposed.
 
Keywords
Cenová diskriminace, mezinárodní trh, cena, online vzdělávání, Price discrimination, international market, price, online lerning
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Luhan: Jaká jsou doporučení danému podniku v rámci implementace Vašich návrhů? Řešil jste v rámci návrhů i GDPR? - odpovězeno doc. Žižlavský: Co daný podnik nabízí, resp. co je produktem? Jakého zaměření jsou nabízené kurzy? Může jeden způsob cenové diskriminace být vhodný na celé diverzifikované portfolio kurzů? Jak jste stanovil hodinovou sazbu, zmíněnou ve Vaší práci? Jakou formu pracovního vztahu využívá konkurence při angažování pracovní síly? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/205963
Source
SEDLÁČEK, M. Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodním trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV