Podnikatelský záměr na virtuální služby v oblasti PR
Business Plan for virtual Services in the Field of PR
Author
Advisor
Putnová, AnnaReferee
Fuciman, LukášGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomové práce je zaměřena na předložení podnikatelského záměru pro vytvoření nabídky služeb, postavených na IT možnostech, propojených do marketingových činností. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí, které na sebe postupně navazují. První částí jsou teoretická východiska práce, druhou analýza podnikatelského sektoru a třetí část představuje vlastní návrh podnikatelského plánu na základě zjištěných informací. The diploma thesis is focused on the presentation of a business plan for the creation of a range of services, based on IT capabilities, connected to marketing activities. The diploma thesis is divided into three main parts, which gradually follow each other. The first part is the theoretical basis of the work, the second is the analysis of the business sector and the third part is the actual design of the business plan based on the information obtained.
Keywords
Podnikatelský plán, business model, podnik, podnikatel, digitální technologie, virtuální služby, Business plan, business model, enterprise, entrepreneur, digital technology, virtual servicesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-14Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - na str. 96 uvádíte celkové fixní náklady ve druhém a třetím roce. Právní a účetní služby jsou v různé výši v jednotlivých letech. Proč je tomu tak? Proč jsou právní a účetní služby zahrnuté ve fixních nákladech? Zodpovězeno. Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - Na základě jakých podkladů jste stanovil hrubou mzdu na zaměstnance? Zodpovězeno. Ing. David Schüller, Ph.D. - Jaké nástroje digitálního marketingu byste využil? Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205978Source
HRUŠKA, T. Podnikatelský záměr na virtuální služby v oblasti PR [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]