Obchodní strategie na mezinárodním trhu software
International Business Strategy for the Software Market

Autor
Vedoucí práce
Luňáček, JiříOponent
Fuchs, JiříKlasifikace
EAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie na mezinárodním trhu software ve vztahu k zahraniční expanzi vybraného podniku. Analýza zkoumá specifika zvolených zahraničních trhů, cenovou politiku a nabídku konkurentů a další faktory, které by mohly mít vliv na tvorbu následné strategie. The diploma theses focuses on a proposal of a business strategy for the international software market related to a foreign market expansion of a selected company. The analysis examines the specifics of the chosen foreign markets, the pricing and offerings of competitors and other factors that could influence the design of the subsequent strategy.
Klíčová slova
Mezinárodní obchod, software, cenová diferenciace, strategie, International business, software, price differentiation, strategyJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
bez specializaceSložení komise
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2022-06-14Průběh obhajoby
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - V tabulkách uvádíte pojem ekonomická efektivita, prosím o definici pojmu. Částečně zodpovězeno. Tabulka celkový počet uživatelů. Vysvětele, co znamená údaj 0,5; 0,75; 3.945,5? Částečně zodpovězeno. Ing. David Schüller, Ph.D. - Jak jste přišel k číslům v odhadech akvizice zákazníků v jednotlivých letech v diplomové práci? Zodpovězeno.Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/205980Zdrojový dokument
MIKULČÍK, O. Obchodní strategie na mezinárodním trhu software [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Kolekce
- 2022 [328]