Obchodní strategie na mezinárodním trhu software
International Business Strategy for the Software Market
Автор
Advisor
Luňáček, JiříReferee
Fuchs, JiříGrade
EAltmetrics
Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie na mezinárodním trhu software ve vztahu k zahraniční expanzi vybraného podniku. Analýza zkoumá specifika zvolených zahraničních trhů, cenovou politiku a nabídku konkurentů a další faktory, které by mohly mít vliv na tvorbu následné strategie. The diploma theses focuses on a proposal of a business strategy for the international software market related to a foreign market expansion of a selected company. The analysis examines the specifics of the chosen foreign markets, the pricing and offerings of competitors and other factors that could influence the design of the subsequent strategy.
Keywords
Mezinárodní obchod, software, cenová diferenciace, strategie, International business, software, price differentiation, strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-14Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - V tabulkách uvádíte pojem ekonomická efektivita, prosím o definici pojmu. Částečně zodpovězeno. Tabulka celkový počet uživatelů. Vysvětele, co znamená údaj 0,5; 0,75; 3.945,5? Částečně zodpovězeno. Ing. David Schüller, Ph.D. - Jak jste přišel k číslům v odhadech akvizice zákazníků v jednotlivých letech v diplomové práci? Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
MIKULČÍK, O. Obchodní strategie na mezinárodním trhu software [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]