Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Proposal for selected marketing mix elements improvements
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Havíř, DavidGrade
FAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, kvalitativním výzkumem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty. This thesis focuses on the analysis of actual comunication mix state of Prograin Zia, s.r.o. and consequently on proposals for adjusting, better said improving the cominacation mix. The theoretical part deals with marketing, qualitative research, comunication mix, marketing communicationand business environment analysis. The practical part is about the design of an improved comunication mix and its application. Prograin ZIA, s.r.o. deals with trading activities specialized in the trade of soya, lupine and agricultural products.
Keywords
Komunikační mix, marketingová komunikace, marketing, marketingová strategie, marketingový výzkum, Comunication mix, marketing comunication, marketing, marketing strategy, marketing researchLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky oponenta práce - plně zodpovězeno Ing. Milichovský - Spojení výzkumu a analýzy vnějšího prostředí? - plně zodpovězeno Ing. Milichovský - Prováděl jste analýzu vnějšího prostředí? - plně zodpovězeno Ing. Milichovský - Proč jdete v jednom místě až na pátou úroveň nadpisu? - částečně zodpovězeno Doc. Zich - Na jaké zákazníky byl průzkum zaměřen - z geografického hlediska? - plně zodpovězeno Doc. Zich - Na základě čeho předpokládáte, že jsou marketingově-komunikační potřeby zákazníků českých shodné, jako s těmi zahraničními? - částečně zodpovězeno Doc. Novotná - Jaké nástroje předpokládáte že využijete při použití Google Analytics? - plně zodpovězeno Doc. Novotná - Vysvětlete jak jste získal spojnici trendu? - plně zodpovězeno Doc. Zich - Jak byste rozšířil analýzu, pokud by Vaše práce měla být posunuta do úrovně komunikačního mixu? - plně zodpovězenoResult of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205990Source
VINKLER, V. Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...