Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Marketing Mix during the Company's Expansion into the Hungarian Market
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Bumberová, VeronikaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix české společnosti, působící v České republice na trhu B2C a B2B a jeho optimalizaci pro B2C trh v Maďarsku. V první části diplomové práce je uvedena problematika a cíle této práce. Teoretická část práce definuje základní marketingové pojmy, marketingový mix, analýzu společnosti a jeho okolí. V další části je rozebrána analytika a charakteristika současného stavu společnosti a maďarského trhu. V návrhové části je uveden návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedené portfolio výrobků společnosti s cílem proniknutí společnosti na maďarský trh a získat výsledky, vedoucí k zavedení a ustálení značky na maďarském trhu. This diploma thesis is focused on marketing mixture of Czech company, which is operating on B2C and B2B markets and optimalization of this company to Hungarian B2C market. The first part of this diploma thesis is focused on problematics and goals of this thesis. Theoretical part defines basics of marketing, marketing mix, company analysis and its surroundings. Next part of the thesis is focused on analytics and characteristics of current status of the company and Hungarian market. The last part of the thesis is focused on suggestions and optimalization of marketing mixture for established e-portfolio with main goal of successful infiltration to hungarian market and get results leading to the introduction and stabilization of the brand on the hungarian market.
Keywords
Expanze, Maďarsko, ořechová másla, marketingový mix, marketing, SWOT analýza, marketingová komunikace, b2c trh, analýza prostředí podniku, Expansion, Hungary, nut spread, marketing mixture, marketing, SWOT analysis, marketing communication, b2c market, business environment analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucí práce - zodpovězeno Otázky oponenta práce - zodpovězeno Otázky členů komise - Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. - Zdůvodněte mi důvod metody analýzy rizik a zahrnutí do návrhové části. - zodpovězeno doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. - Uvedená mzda pro obchodního zástupce je včetně odvodů? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205992Source
ZAPLETAL, J. Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...