• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh

Proposal of Marketing Communication for the Selected Company Entering to the Foreign Market

Thumbnail
Öffnen
review_141600.html (8.464Kb)
final-thesis.pdf (3.602Mb)
Autor
Skotáková, Adéla
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Krbečková, Vendula
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh. Zabývá se analýzou a návrhem možností marketingové komunikace společnosti při expanzi a otevření nové pobočky společnosti v Rakousku.
 
The diploma thesis is focused on the marketing mix of a company entering a foreign market. It deals with the analysis and design of the company's marketing communication options during the expansion and opening of the company's new branch in Austria.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, expanze, Rakousko, marketing, marketing mix, marketing communication, expansion, Austria
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Otázky vedoucí práce - zodpovězeno Otázky oponenta práce - zodpovězeno Otázky členů komise - Ing. Nina Bočková, Ph.D. - Máte v návrzích otevření provozovny v Rakousku, uvažuje o tom reálně firma? Ve SWOT analýze uvádíte za slabou stránku vyšší prodejní ceny. Čím to je, že firma má vyšší ceny produktů? Porovnávala jste jejich ceny v rámci české konkurence? - zodpovězeno doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. - V nákladech máte započítané i mzdové náklady na zaměstnance? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/206014
Source
SKOTÁKOVÁ, A. Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV