Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh
Proposal of Marketing Communication for the Selected Company Entering to the Foreign Market
Autor
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Krbečková, VendulaGrade
CAltmetrics
Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh. Zabývá se analýzou a návrhem možností marketingové komunikace společnosti při expanzi a otevření nové pobočky společnosti v Rakousku. The diploma thesis is focused on the marketing mix of a company entering a foreign market. It deals with the analysis and design of the company's marketing communication options during the expansion and opening of the company's new branch in Austria.
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, expanze, Rakousko, marketing, marketing mix, marketing communication, expansion, AustriaLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucí práce - zodpovězeno Otázky oponenta práce - zodpovězeno Otázky členů komise - Ing. Nina Bočková, Ph.D. - Máte v návrzích otevření provozovny v Rakousku, uvažuje o tom reálně firma? Ve SWOT analýze uvádíte za slabou stránku vyšší prodejní ceny. Čím to je, že firma má vyšší ceny produktů? Porovnávala jste jejich ceny v rámci české konkurence? - zodpovězeno doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. - V nákladech máte započítané i mzdové náklady na zaměstnance? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
SKOTÁKOVÁ, A. Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]