• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh

Proposal of Marketing Communication for the Selected Company Entering to the Foreign Market

Thumbnail
Voir/Ouvrir
review_141600.html (8.464Ko)
final-thesis.pdf (3.602Mo)
Auteur
Skotáková, Adéla
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Krbečková, Vendula
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh. Zabývá se analýzou a návrhem možností marketingové komunikace společnosti při expanzi a otevření nové pobočky společnosti v Rakousku.
 
The diploma thesis is focused on the marketing mix of a company entering a foreign market. It deals with the analysis and design of the company's marketing communication options during the expansion and opening of the company's new branch in Austria.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, expanze, Rakousko, marketing, marketing mix, marketing communication, expansion, Austria
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Otázky vedoucí práce - zodpovězeno Otázky oponenta práce - zodpovězeno Otázky členů komise - Ing. Nina Bočková, Ph.D. - Máte v návrzích otevření provozovny v Rakousku, uvažuje o tom reálně firma? Ve SWOT analýze uvádíte za slabou stránku vyšší prodejní ceny. Čím to je, že firma má vyšší ceny produktů? Porovnávala jste jejich ceny v rámci české konkurence? - zodpovězeno doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. - V nákladech máte započítané i mzdové náklady na zaměstnance? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/206014
Source
SKOTÁKOVÁ, A. Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV