Show simple item record

Proposal of Marketing Communication for the Selected Company Entering to the Foreign Market

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorSkotáková, Adélacs
dc.date.accessioned2022-06-16T06:53:48Z
dc.date.available2022-06-16T06:53:48Z
dc.date.created2022cs
dc.identifier.citationSKOTÁKOVÁ, A. Návrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.cs
dc.identifier.other141600cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/206014
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh. Zabývá se analýzou a návrhem možností marketingové komunikace společnosti při expanzi a otevření nové pobočky společnosti v Rakousku.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the marketing mix of a company entering a foreign market. It deals with the analysis and design of the company's marketing communication options during the expansion and opening of the company's new branch in Austria.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectexpanzecs
dc.subjectRakouskocs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectexpansionen
dc.subjectAustriaen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeProposal of Marketing Communication for the Selected Company Entering to the Foreign Marketen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2022-06-13cs
dcterms.modified2022-06-15-13:20:17cs
thesis.disciplinebez specializacecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid141600en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2022.06.16 08:53:48en
sync.item.modts2022.06.16 08:20:05en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKrbečková, Vendulacs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucí práce - zodpovězeno Otázky oponenta práce - zodpovězeno Otázky členů komise - Ing. Nina Bočková, Ph.D. - Máte v návrzích otevření provozovny v Rakousku, uvažuje o tom reálně firma? Ve SWOT analýze uvádíte za slabou stránku vyšší prodejní ceny. Čím to je, že firma má vyšší ceny produktů? Porovnávala jste jejich ceny v rámci české konkurence? - zodpovězeno doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. - V nákladech máte započítané i mzdové náklady na zaměstnance? - zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programMezinárodní ekonomika a obchodcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record