Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
International Marketing Strategy of the Selected Company
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Šabatka,, JurajGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca sa zaoberá medzinárodnou marketingovou stratégiou expanzie českej firmy podnikajúcej v stavebnom priemysle. Záverečná práca je celkovo rozdelená na tri časti. Prvá časť práce poskytuje teoretické východiská potrebné k porozumeniu problematike. Druhá časť sa venuje analýze súčasného stavu s ohľadom na konkrétnu spoločnosť a prieskum trhu, na ktorý sa zameriava. Tretia časť obsahuje konkrétne návrhy a odporúčania pre expanziu, ktoré vychádzajú z analytickej časti práce. The master’s thesis is focused on the international marketing strategy of the expansion of a Czech company, which is focused on the construction industry. The thesis is divided into three parts. The first part of the thesis provides the theoretical background. The second part deals with the analysis of the current situation with regard to the specific company and the market research on which it focuses. The third part includes the specific recommendations for expansion, based on the analytical part of the thesis.
Keywords
marketing, medzinárodný marketing, stratégia, vstup na trh, stavebný priemysel, marketing, international marketing, strategy, market-entry, construction industryLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno Ing. Veselý: Jakého původu je ten produkt? Je tuzemský? Počítala jste s tím, že bude ještě další práce na tvorbě toho softwaru? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206019Source
GÁLOVÁ, S. Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...