Návrh marketingového mixu vybrané společnosti
Proposal of Marketing Mix of a Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Slávik, JozefGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Táto diplomová práca sa zoberá spoločnosťou, ktorá predáva potreby pre gastronómiu na slovenskom trhu. Je zameraná na návrh marketingového mixu nových ekologických jednorazových obalov na jedlo a nápoje, ktoré chce spoločnosť dovážať z Holandska. Práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvá časť je teoretická a sú v nej vysvetlené základné teoretické poznatky potrebné pre pochopenie problematiky. Nasleduje analytická časť, ktorá predstavuje analýzu súčasného marketingového mixu spoločnosti, a jej marketingového prostredia. Súčasťou analytickej časti je aj marketingový prieskum, ktorého cieľom je zistiť preferencie cieľového segmentu. Posledná časť práce predstavuje návrhy a odporúčania v oblasti marketingového mixu, formulované na základe výsledkov získaných prostredníctvom analýz. This diploma thesis deals with a company, that sells gastronomy supplies on the Slovak market. It focuses on the proposal of a marketing mix of a new ecological disposable food and drink packaging that the company intends to import from the Netherlands. The work is divided into three main parts. The first part is theoretical and explains the basic theoretical knowledge needed to understand the topic. The second part of the thesis is analytical and includes an analysis of the current marketing mix of the company and its marketing environment. The analytical part also includes a marketing survey, the aim of which is to find out the preferences of the target segment. The last part of the work presents proposals and recommendations in the field of marketing mix, formulated based on the results obtained through analyses.
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingové prostredie, segmentácia, marketingová analýza, marketing, marketing mix, marketing environment, segmentation, marketing analysesLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího práce - plně zodpovězeno Zázky oponenta práce - plně zodpovězeno Doc. Novotná - Byly dodrženy odmínky pro použití Vámi zvoleného testu? - plně zodpovězeno Doc. Zich - Vysvětlete otázku na marketingovou komunikaci ve výzkumu. - plně zodpovězeno Doc. Zich - Vysvětlete výsledky SWOT analýzy? - plně zodpovězeno Ing. Hanušová - Vysvětlete dva parametry, které uvádíte v modelu SWOT v hrozbách - nestabilita ekonomiku kvůli válce na Ukrajině a velké množství substitučních výrobků? - plně zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206055Source
KUBÍNCOVÁ, E. Návrh marketingového mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...