Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané společnosti
Modification Proposal of Marketing in the Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Žolcer, MichaelGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je prezentace návrhů v oblasti marketingového mixu 4P, které pomohou rozšířit povědomí o společnosti Bontcycling.cz, importující cyklistické tretry z Hong Kongu na český trh B2C. Společnost je analyzována pomocí marketingového mixu 4P, analýzy vnějšího prostředí a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat zákaznické preference v oblasti marketingového mixu, tj. produkt, cena, distribuce a komunikace. Z použitých analýz a průzkumu zákaznických preferencí vyplynou slabé stránky společnosti a možné návrhy řešení. Návrhová část práce představuje návrhy v oblasti marketingového mixu, které mají rozšířit povědomí o společnosti. The aim of the diploma thesis is to present proposals in the field of marketing mix 4P, which will help spread awareness of the company Bontcycling.cz, which imports cycling shoes from Hong Kong to the Czech B2C market. The company is analyzed using the 4P marketing mix, external environment analysis and Porter's model of five competitive forces. It was further done a questionnaire survey. The aim of questionnaire survey was to identify customer preferences in the marketing mix, namely: product, price, distribution, and communication. The analyzes used and the survey of customer preferences reveal weaknesses and possible solutions. The design part of the work presents proposals in the field of marketing mix, which are to increase awareness of the company.
Keywords
marketingový mix, cyklistické tretry, B2C trh, segmentace, zákaznické preference, marketing mix, cycling shoes, B2C market, segmentation, customer preferencesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-14Process of defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázka oponenta práce – odpovězeno doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. – Znáte pravidla týkající se lokace showroomu? – odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. – Jakým způsobem SWOT analýza navazuje na návrhy? – odpovězeno RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. – Byla marketingová struktura znázorněná na straně 25 následně použita v analytické části práce? Vysvětlete, proč je v analýze SWOT jako slabá stránka uvedena nízká úroveň komunikace? – odpovězeno Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. - Kde by se měl showroom nacházet? Kdo jsou konkurenti společnosti? – odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206058Source
VYORÁLKOVÁ, P. Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]