Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Proposal of Marketing Mix of the Selected Company for the Poland Market
Автор
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Mráček, PavelGrade
BAltmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí. This Master Thesis is concentrates on the problematics of marketing mix of a company entering a foreign market and is divided into three main parts. For reaching the purpose, the theoretical first part is concentrates on research in literature, which defines the theoretical base for the following parts. In the second part, an analysis of the chosen company is made for reaching deep knowledge of the current state of the company as well as of the micro and macroenvironment of the polish market. This part also contains a quantitative questionnaire-based market research. The last part of this Thesis focuses on proposals of marketing mix usable for successful expansion to a foreign market. This expansion should reach out to new customers and establish the company at the market entering.
Keywords
marketing, marketingová mix, polský trh, spotřebitelské chování, řemeslné pivo, e-shop, marketing, marketing mix, Poland market, consumer behavior, craft beer, e-shopLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. - V práci používáte jako faktory hodnocení kvalitu a chuť. Neřadí se chuť do kvality výrobku? Jakou máte stupnici pro měření chuti? Zodpovězeno. doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc - Kdo bude zodpovědný za realizaci Vašich návrhů? Kdo se podílel na zhodnocení SWOT analýzy? Používá společnost SWOT? Zodpovězeno. doc. Ing. František Bartes, CSc. - Jste mediální tváří pivovaru? Zodpovězeno. Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. - Má společnost jazykovou mutaci v Polštině? Jakým způsobem lze zvýšit množství výstav piva? Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
SKŘIVÁNKOVÁ, M. Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]