Návrh komunikačního mixu spoločnosti přii vstupu na zahraniční trh
Communication Mix Proposal of the Company Entering Foreign Market
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Havíř, DavidGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-14Process of defence
Otázka vedoucího práce – odpovězeno Otázka oponenta práce – odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. – Proč analytickou část práce začínáte SLEPT analýzou? Čemu je komunikační mix podřízen? Na základě čeho jste vykonal predikci zákazníků? – odpovězeno RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. – Popište tvorbu grafu na straně 75. - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206066Source
ULIČNÝ, B. Návrh komunikačního mixu spoločnosti přii vstupu na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]