Návrh expanze české firmy na polský trh
Proposal for Expansion of a Czech Company on the Polish Market
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Chlebovský, VítGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností. The topic of the diploma thesis is the expansion proposal for a selected Czech company on the Polish market. The company is based in Cesky Tesin and sells higher value toys through its own e-shop. The thesis is divided into four main parts. The introductory part defines the problem to be solved, the main objective and describes the methods used to solve the thesis. The theoretical part describes the basic concepts of the chosen problem. The analytical part consists of the characteristic of the company and the analysis of the external and internal environment of the company. The last design part contains the actual solution proposals and economic evaluation including the planned schedule of activities.
Keywords
analýza, expanze, hračky, marketingový mix, mezinárodní obchod, polský trh, SWOT, analysis, expansion, toys, marketing mix, international trade, Polish market, SWOTLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího práce - plně zodpovězeno Otázky oponenta práce - plně zodpovězeno Ing. Hanušová - Na s. 62 - 63 provádíte finanční analýzu - proč používáte metody, které nebyly popsány v teoretických východiscích? Proč jste nepřiložil finanční výkazy, ze kterých vycházíte? Proč se neobjevují ve SWOT analýze výstupy z dané finanční analýzy? - částečně zodpovězeno Doc. Novotná - Na základě čeho usuzujete, že je popisovaný e-shop "přehledný"? - plně zodpovězeno Ing. Milichovský - Odkud víte všechny informace o trhu a podniku? - částečně zodpovězeno Doc. Zich - Proč se vůzných částech liší SWOT analýzy? - plně zodpovězeno Doc. Zich - Proč tvrdíte, že silnou stránku společnosti při vstupu na polský trh je on-line marketingová komunikace, když momentálně je zaměřena pouze na trh český? - částečně zodpovězeno Ing. Kruntorádová - Kde v práci analyzujete možnosti expanze na zahraniční trhu? - částečně zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206069Source
ALEXA, P. Návrh expanze české firmy na polský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]