Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Marketing Communication of a Selected Company on a Foreign Market
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Schüller, DavidGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti na zahraničním trhu, která vyrábí bylinné produkty z kategorie zdravá výživa. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů souvisejících se zkoumanou problematikou. V analytické části jsou provedeny analýzy současného stavu vybrané společnosti a jejího podstatného okolí. Součástí je rovněž marketingový průzkum, který je proveden na základě kvalitativního i kvantitativního přístupu. Závěrečná část poskytuje návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti na slovenském B2C trhu. The diploma thesis deals with the marketing communication of a selected company on a foreign market that produces herbal products from the category of healthy nutrition. The theoretical part contains definitions of basic terms related to the researched issues. The analytical part analyzes the current state of the selected company and its significant surroundings. It also includes a marketing research, which is conducted on the basis of qualitative and quantitative approach. The final part provides suggestions for improving the company's communication strategy in the Slovak B2C market.
Keywords
marketing, mezinárodní marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový průzkum, marketing, international marketing, marketing mix, communication mix, marketing researchLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázka oponenta práce – odpovězeno Ing. Pavel Mráček, Ph.D. – Jak byste řešila, pokud by negativní recenzi napsal někdo z konkurentů? – odpovězeno doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. – Proč považujete fakt, že produkty podléhají současným trendům za silnou stránku ve SWOT analýze? – odpovězeno Ing. Karel Doubravský, Ph.D. – Na základě čeho jste navrhla barvy k použití v marketingu? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206078Source
KRÁLOVÁ, K. Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...