Marketingový mix společnosti
Marketing Mix of Company
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Milichovský, FrantišekGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti MEDDI hub a.s. pro slovenský trh. V teoretické části jsou popsány důležité marketingové pojmy a analýzy, důležité kpochopení problematiky, o niž práce pojednává. V analytické části je představena společnost MEDDI hub a.s. a provedena analýza vnějšího a vnitřního prostřední společnosti. Návrhová část obsahuje sestavení marketingového mixu společnosti pro vybraný trh, který vychází z přechozích analýz. This master‘s thesis focuses on the marketing mix of the company MEDDI hub a.s. for the Slovak market. The theoretical part describes important marketing concepts and analyzes, important for understanding the issues addressed in the work. The analytical part presents the company MEDDI hub a.s. and an analysis of the external and internal environment. The design part contains the compilation of the company's marketing mix for the selected market, which is based on previous analyzes.
Keywords
Marketingový mix, marketing, produkt, cena, místo, propagace, lidé, SWOT analýza, Marketing mix, marketing, product, price, place, promotion, people, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) doc. RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-14Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězeno prof. Meluzín: Jak hodnotí aplikaci lékaři a pacienti? zodpovězeno doc. Koutský: Platí pojišťovna požadavky v aplikaci stejně jako kdyby byli na osobní schůzce? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206080Source
INDRA, J. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]