Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh
Proposal of Business Strategy of the Company Plojhar Entering a Foreign Market
Author
Advisor
Škapa, StanislavReferee
Procházková, KateřinaGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na malou českou rodinnou firmu Plojhar, jejímž oborem podnikání je papírnictví. Teoretickou část práce tvoří literární rešerše týkající se problematiky strategické analýzy a tvorby obchodní strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části je charakterizována firma Plojhar a následně je provedena situační analýza pomocí vybraných analytických nástrojů a metod pro vnitřní a vnější prostředí firmy. Poté je přistoupeno k návrhu vstupu firmy na zahraniční trh, přičemž je kladen důraz i na ošetření rizik s tímto návrhem spojených. The diploma thesis is focused on a small Czech Family Company Ployhar, whose business is stationery. The theoretical part of the thesis forms a literary search on the issue Strategic analyzes and creation of a trade strategy of entry into the foreign market. In the practical part is characterized by Plajhar and then a situational analysis is performed using selected analytical tools and methods for the internal and external environment of the company. Thereafter, the company entry into the Foreign Market is accompanied, and the emphasis is also placed on the treatment of risks with this proposal.
Keywords
Obchodní strategie, zahraniční trh, finanční analýza, PESTLE analýza, papírnictví, Business strategy, foreign market, financial analysis, PESTLE analysis, stationeryLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) doc. RNDr. Jaroslav Koutský, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-14Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206081Source
TRAJEROVÁ, L. Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]