• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti

Marketing Mix

Thumbnail
View/Open
review_143901.html (12.18Kb)
final-thesis.pdf (3.562Mb)
Author
Chu Huu, Dominik
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Milichovský, František
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix internetového obchodu Movle.clothing se zaměřením na sportovní módu. Firma využívá online marketing jako svůj hlavní kanál pro komunikaci se zákazníky. Návrh na marketingový mix s cílem expanze na zahraniční trh bude upraven pro slovenský trh. Práce obsahuje tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem práce je vytvořit efektivní marketingovou komunikaci k vytvoření povědomí o značce a získání zahraničních zákazníků.
 
This diploma thesis is focused on the marketing mix of internet e-shop Movle.clothing producing fitness clothes. The company is using online marketing as a main chanel for communication to their customers. The proposals for marketing mix targeted at foreign markets adjusted to Slovakia market. The thesis contain three main parts. Theoretical, analytical and proposal part. The goal of the thesis is to come up with the effective marketing communication so the company will be in foreign country known and gain new foreign customer.
 
Keywords
Online marketing, komunikační mix, sociální sítě, internetové stránky, e-shop, reklama, komunikace, Online marketing, communication mix, social networks, internet page, e-shop, advertisement, communication
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-14
Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - Jaká je velikost skladu v rámci obratu zásob? Zodpovězeno. Pokud si zákazník objedná zboží, jaká je dodací lhůta? Zodpovězeno. V případě, že není zboží na skladě, jaká je dodací lhůta? Zodpovězeno. doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Materiál nakupujete a šijete v Brně? Zodpovězeno. V roce 2020 jste začal s podnikáním. Jste schopen udržet poptávku v budoucnu? Zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206127
Source
CHU HUU, D. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV