Návrh strategie vstupu projekční společnosti na slovenský trh
The Proposal of the Project Company's Entry Strategy into a Slovakia Market
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Chlebovský, VítGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané projekční společnosti na slovenský. Společnost má sídlo v Brně a zabývá se projekční činností ve výstavbě. Práce je rozdělena na čtyři části. Úvodní část obsahuje vymezení problematiky, stanovení hlavních a dílčích cílů a popsána metodika. Teoretická část definuje základní pojmy spojené s vymezenou problematikou. Na ni navazuje analytická část, která zkoumá současný stav společnosti. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy řešení. The subject of the diploma thesis is the design for an expansion strategy of a selected company into Slovak market. The company is based in Brno and is does business in design activities in construction. The work is divided into four parts. The introductory part contains the definition of the issue, determines the main and partial goals and the described methodology. The theoretical part defines the basic concepts associated with the defined issues. This part is followed by an analytical part, which examines the current state of the company. The final part contains proposals for solutions.
Keywords
strategie vstupu, zahraniční obchod, marketingový mix, SWOT, Slovenská republika, entry strategy, foreign trade, marketing mix, SWOT, Slovak RepublicLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězeno Otázky komise: doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc.: Dokázal byste porovnat české a slovenské parametry nebo je to identické? - zodpovězeno doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D.: Na základě čeho se firma rozhodla udělat pobočku na Slovensku? Musí tam převažovat poptávka nad nabídkou? Co znamená vysoká úspěšnost obchodních schůzek? - zodpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D.: Tabulka č.18 - Důležitost a váhy, jsou váhy subjektivně odhadnuté nebo sofistikovaně? Je to metodicky správně? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206221Source
STŘIHAVKA, V. Návrh strategie vstupu projekční společnosti na slovenský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]