• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix podniku na trhu B2B

Marketing Mix of a Company on the B2B Market

Thumbnail
View/Open
review_141434.html (7.120Kb)
final-thesis.pdf (3.365Mb)
Author
Michálek, Lukáš
Advisor
Ulč, Jakub
Referee
Maňas, Dalibor
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti Brand Promotion CZ s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá analytická část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a také analýzu současného marketingového mixu. V poslední části jsou představeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu, které byly zjištěny na základě získaných dat z předešlých analýz.
 
The bachelor thesis deals with the design of marketing mix in the company Brand Promotion CZ s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first part describes the theoretical knowledge concerning basic concepts of marketing and marketing mix. The second analytical part then focuses on the analysis of the external and internal environment of the company and also the analysis of the current marketing mix. In the last part, possible suggestions for improving the marketing mix are presented based on the data obtained from the previous analyses.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, SWOT analýza, marketing, marketing mix, product, price, distribution, promotion, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-17
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Chlebovský: Návrhy směřovaly na rakouský trh, avšak analýzy nejsou orientovány tímto směrem, vysvětlete. - odpovězeno Ing. Mráček: Co podle Vás by byl nejlepší, nejunikátnější prodejní argument? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206476
Source
MICHÁLEK, L. Marketingový mix podniku na trhu B2B [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV