Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Proposal of Marketing Communication of the Bachelor's Study Program
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Mráček, PavelGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu. This bachelor thesis focuses on the proposal of marketing communication of the bachelor’s study program Process Management taught at Brno University of Technology Faculty of Business and Management. The thesis is divided to three main parts. The theoretical part describes individual knowledge of marketing and the focus group research method. The analytical part focuses on describing the current state and final proposals of marketing communication of the study program are based on previous analysis outputs.
Keywords
marketing, marketingová komunikace, online marketing, event marketing, focus group, studijní program, marketing, marketing communication, online marketing, event marketing, focus group, study programLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-16Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Chlebovský: Zkoušel jste získat informace i z jiných regionů v ČR či v zahraničí? - odpovězeno Ing. Konečný: Dle výsledků výzkumu udáváte, že studenti středních škol očekávájí vysokou náročnost studia, ale zároveň přátelské prostředí - jak jsou tyto informace využity u Vašich návrhů? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206478Source
GÁL, P. Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...