Marketingový mix společnosti
Marketing Mix of a Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Milichovský, FrantišekGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti OREN s.r.o. Předmětem této práce je na základě analýzy současného marketingového mixu společnosti vytvořit návrhy na jeho zlepšení. Práce vychází ze současného stavu marketingového mixu společnosti, analýzy vnitřního prostředí podniku včetně Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy. This bachelor´s thesis focuses on marketing mix of company OREN s.r.o. The aim of the thesis is to create my own suggestions to improve the marketing mix of the compeny. Basis on current marketing mix analysis, internal business environment analysis, Porter´s five forces analysis and SWOT analysis.
Keywords
Marketing, marketingový mix, SWOT analýza, komunikace, procesy, návrhy, Marketing, marketing mix, SWOT analysis, communication, processes, suggestionsLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-17Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno prof. Koráb: Co je chápáno pod zmíněnými násobky celkových pasiv, uvedených u financování podniku? U mikroprostředí uvádíte Porterovu analýzu, z jaké literatury vycházíte a jak danou analýzu chápete? - částečně odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206479Source
HONOLKA, P. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]