• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti

Marketing Mix of a Company

Thumbnail
View/Open
review_141591.html (12.33Kb)
final-thesis.pdf (2.645Mb)
Author
Honolka, Petr
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Milichovský, František
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti OREN s.r.o. Předmětem této práce je na základě analýzy současného marketingového mixu společnosti vytvořit návrhy na jeho zlepšení. Práce vychází ze současného stavu marketingového mixu společnosti, analýzy vnitřního prostředí podniku včetně Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy.
 
This bachelor´s thesis focuses on marketing mix of company OREN s.r.o. The aim of the thesis is to create my own suggestions to improve the marketing mix of the compeny. Basis on current marketing mix analysis, internal business environment analysis, Porter´s five forces analysis and SWOT analysis.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, SWOT analýza, komunikace, procesy, návrhy, Marketing, marketing mix, SWOT analysis, communication, processes, suggestions
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-17
Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno prof. Koráb: Co je chápáno pod zmíněnými násobky celkových pasiv, uvedených u financování podniku? U mikroprostředí uvádíte Porterovu analýzu, z jaké literatury vycházíte a jak danou analýzu chápete? - částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206479
Source
HONOLKA, P. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV